Nejčastější dotazy

Hledáte řešení?

Máte-li problém s používáním aplikace Moje studium, zkuste se podívat na nejčastější dotazy našich uživatelů.

Instalace aplikace

Získání aplikace Moje studium

Navštivte stránky www.moje-studium.cz, kde pro aplikaci Moje studium najdete odkazy do příslušných obchodů.

Aktualizace aplikace Moje studium

Aplikaci Moje studium je možné jednoduše aktualizovat v obchodu s aplikacemi, a to přímo ze svého telefonu.

Přejděte do obchodu Google Play nebo App store (dle operačního systému zařízení) a vyhledejte aplikaci Moje studium, poté klepněte na Aktualizovat.

Doporučujeme používat vždy aktuální verzi aplikace Moje studium, která obsahuje nové funkce a opravy případných chyb.

Podporovaná zařízení a operační systémy

V současnosti je aplikace Moje studium podporována na většině chytrých telefonů s operačními systémy AndroidiOS. Aplikace Moje studium není nativně vyvíjena pro tablety a iPady.

Podporované verze operačních systémů jsou:

  • Android verze 6.0 a novější,
  • iOS verze 12.2 a novější.

Jiné než uvedené operační systémy nejsou aplikací Moje studium podporovány.

Ověřování

Do aplikace Moje studium je povolen přístup pouze studentům zapsaným do studia na základě ověření jejich přihlašovacích údajů, které jsou stejné jako pro přihlášení do informačního systému. V případě aktivního dvoufaktorového ověřování je nutné se přihlásit pomocí QR kódu vygenerovaného v informačním systému školy nebo pomocí webového prohlížeče. Po přihlášení do aplikace je možné nastavení ověřování pomocí biometrických údajů a nastavením PIN kódu.

Pokud se přihlašuje uživatel informačního systému, který nemá založené studium (typicky např. zaměstnanec, člen vedení školy či jejích součástí apod.), pak se mu informace o studiu nezobrazují a nemůže tedy aplikaci využívat k jejímu účelu.

Dostupnost stažení aplikace dle lokace obchodu uživatele

Aplikace Moje studium je aktuálně ke stažení v obchodech Google PlayApp Store pro Českou republiku a Slovenskou republiku.

Přihlášení a ověření uživatele

Kdo má povolený vstup do aplikace?

Funkcionality aplikace jsou přístupné pouze studentům zapsaným do studia.

Mají přístup do aplikace další uživatelé informačního systému školy?

Aplikace Moje studium je přístupná pouze studentům zapsaným do studia. Pokud se přihlásí jiný uživatel informačního systému školy (zaměstnanec, externí pracovník, člen vedení atp.), je mu zobrazeno upozornění „Aplikace je určena pouze studentům, použijte, prosím, webovou verzi informačního systému.“.

Jak se v aplikaci přihlásit?

Aplikace Moje studium vyžaduje stejné přihlašovací údaje, kterými se studenti přihlašují do webové verze informačního systému školy. V aplikaci je možné nastavit pokročilejší ověřování pomocí biometrických údajů uložených v daném zařízení nebo nastavení PIN kódu.

Jak se z aplikace odhlásit?

Z aplikace Moje studium se lze odhlásit v Nastavení, které se nachází v hlavním menu.

Pozor! Pokud se sami z aplikace neodhlásíte, přihlášení je aktivní dva týdny!

Jak postupovat při změně zařízení?

Do nového zařízení lze aplikaci stáhnout z obchodů Google PlayApp Store obvyklým postupem (viz kapitola INSTALACE APLIKACE). Vstup do aplikace je umožněn na základě autorizace přihlašovacích údajů, stejných jako pro přihlašování do informačního systému školy. V případě aktivního dvoufaktorového ověřování je nutné se přihlásit pomocí QR kódu vygenerovaného v informačním systému školy nebo pomocí webového prohlížeče. Po přihlášení do aplikace je možné nastavení ověřování pomocí biometrických údajů a nastavením PIN kódu.

Lze aplikaci používat na více zařízeních současně?

Aplikaci Moje studium je možné nainstalovat na libovolný počet zařízení. Vstup do aplikace je umožněn na základě autorizace přihlašovacích údajů, stejných jako pro přihlašování do informačního systému školy. V případě aktivního dvoufaktorového ověřování je nutné se přihlásit pomocí QR kódu vygenerovaného v informačním systému školy nebo pomocí webového prohlížeče. Po přihlášení do aplikace je možné nastavení ověřování pomocí biometrických údajů a nastavením PIN kódu.

Jak odstranit propojení po odinstalování aplikace s informačním systémem školy?

Propojení s informačním systémem školy zaniká automaticky při odinstalování aplikace. V případě, že pro přihlášení do aplikace Moje studium byla použita jiná metoda než přihlášení přes webový prohlížeč, může uživatel propojení mezi aplikací a informačním systémem školy odstranit kdykoliv v informačním systému školy v aplikaci Správa spárovaných zařízení.

Zabezpečení a soukromí

Jsou mé údaje v bezpečí?

Veškerá data jsou uložena v informačním systému, v mobilním telefonu jsou udržována pouze krátkodobě v šifrované formě. Aplikace Moje studium pro své potřeby nijak neshromažďuje a neukládá biometrická data uživatelů, samotné ověřování probíhá na úrovni systému zařízení.

Komunikace (přenos dat) mezi informačním systémem a aplikací Moje studium probíhá pomocí standardních šifrovacích protokolů.

Základní pravidla pro bezpečné užívání aplikace

  • K aplikaci Moje studium přistupujte stejně zodpovědně jako k informačnímu systému či k aplikacím spravujícím on-line bankovní služby. Důvodem je provázanost s informačním systémem, do kterého se změny provedené v aplikaci Moje studium propisují.
  • Pro zajištění bezpečnosti doporučujeme především:
    • uzamykat zařízení bezpečnostním typem zámku displeje – znakem, PIN kódem, otiskem prstu apod. Typ zámku displeje najdete ve svém zařízení v nastavení telefonu;
    • neukládat přístupové údaje v zařízení či kdekoliv viditelně, dohledatelně nebo je komukoliv sdělovat;
    • nepůjčovat zařízení dalším osobám, které by mohly zneužít vaše přihlášení do aplikace;
    • odhlásit se z aplikace pokaždé, pokud se přihlašujete na jiném než na svém zařízení.

Pokud zjistíte jakékoliv nestandardní chování aplikace Moje studium, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře na https://support.moje-studium.cz/cs.

Osobní údaje (GDPR)

Jazyk aplikace

Aplikace Moje studium se zobrazuje automaticky v jazyce, který je nastaven pro dané zařízení. Pokud je pro zařízení používán jazyk, který aplikace nepodporuje, pak se automaticky aplikace zobrazuje v anglickém jazyce.

Změna jazyka

Jazyk lze jednoduše přepnout na stránce s hlavní nabídkou, a to klepnutím na vlajku příslušného státu.

Podporované jazyky

Aplikace Moje studium podporuje národní jazyk dle státu školy (český, nebo slovenský jazyk) a anglický jazyk.

Postup při řešení problémů

Aplikace zamrzá (je nečinná)

Pokud je aplikace Moje studium nečinná, dlouho se snaží načíst obsah nebo „spadne“, pak nás prosím kontaktujte přes https://support.moje-studium.cz/cs. Ve formuláři uveďte co nejvíce informací, které nám pomohou při dohledávání a odstraňování problému.

Jiné nestandardní chování

Pokud se při instalaci, aktualizaci či samotném používání aplikace Moje studium objeví nějaké nestandardní chování, kontaktujte nás prosím přes https://support.moje-studium.cz/cs.

Podrobný a přesný popis nám pomůže k lepšímu a rychlejšímu vyřešení nahlášeného chování.

Děkujeme.

Zpětná vazba

Pokud nás budete chtít kontaktovat z důvodu nějakého problému nebo nedostatku informací v odpovědích na vaše dotazy (FAQ), využijte prosím kontaktní formulář na stránkách aplikace Moje studium www.moje-studium.cz v sekci Uživatelská podpora https://support.moje-studium.cz/cs.

Další možnosti kontaktu a sociální sítě aplikace Moje studium: